.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دلايل حمايت موتلفه از رياست جمهوري احمدي نژاد

دبير كل حزب موتلفه اسلامي دلايل پشتيباني حزب موتلفه اسلامي از نامزدي محمود احمدي نژاد در انتخابات رياست جمهوري دوره دهم را اعلام كرد.

به گزارش فارس، محمد نبي حبيبي در نهمين مجمع عمومي حزب موتلفه اسلامي گفت: مجمع عمومي نهم حزب موتلفه اسلامي در حالي برگزار مي‌شود كه ملت ما در آستانه برگزاري انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري قرار دارد.
وي افزود: موقعيت كنوني نظام ما در منطقه و جهان يك موقعيت كاملا استثنايي است. ملت ايران هيچگاه به اين اندازه مقتدر، توانا و اميدوار به آينده درخشان خود نبوده است. رهبري‌هاي داهيانه مقام معظم رهبري و هدايت‌هاي معظم له تهديد‌ها عليه ملت ايران را به فرصت براي جهش به سوي آينده و دستيابي به سند چشم‌انداز بيست ساله تبديل كرده است.
وي اظهار داشت: ما در جهاني زندگي مي‌كنيم كه بحران اقتصادي اولين مشكل آن است. ما اكنون در منطقه‌اي زندگي مي‌كنيم كه برخي از همسايگان ما در ناامني و بحران به سر مي‌برند. اما به لطف خدا و همت ملت و رهبر معظم انقلاب به سوي قله‌هاي پيشرفت و ترقي به پيش مي‌رويم.
وي تاكيد كرد: اين نگاه مانع ارزيابي ما از ضعفها و قوتها نبوده و در مقام انكار مشكلات موجود نيستيم.
محمد نبي حبيبي گفت:حزب موتلفه اسلامي حضور گسترده مردم در انتخابات دهم رياست جمهوري را مهمترين موضوع اين انتخابات مي‌داند و با توجه به اينك هتحقق اين خواست جز با حضور سليقه‌هاي متنوع در عرصه رقابت ميسور نيست، به طور اصولي از حضور همه اين سليقه‌ها استقبال مي‌كند و براي همه نامزدهايي هك پس از اظهار‌نظر شوراي محترم نگهبان وارد عرصه انتخابات مي‌شوند احترام قائل است. ما نه سليقه خو درا حق مطلق و نه ساير سليقه‌ها را به طور مطلق خارج از دايره حق مي‌دانيم آنچه را كه حق مطلق مي‌دانيم اصول و ارزشهاي والاي انقلاب اسلامي است و سعي مان بر اين است كه سليقه‌هاي گوناگون را با اين معيار پايدار حق بسنجيم.
وي افزود: در رقابت‌هاي انتخاباتي آنچه را خط قرمز مي‌دانيم، تخريب، تهمت، سياه‌نمايي و غيرواقع را به جاي واقع نشاندن است اما براي انتقاد، به معناي اصلي آن يعني ارزيابي منصفانه از عملكرد و مواضع رقبا، هيچ منعي را وارد ني‌دانيم و مهمتر از همه اينها را بيان شفاف مواضع و برنامه‌ها و در صورتي كه ميسور باشد معرفي مديران يا حداقل برخي از مديران مورد نظر نامزدها براي اداره كشور مي‌دانيم و از برنامه مناظره حضوري و مستقيم رقبا استقبال مي‌كنيم.
وي اظهار داشت: ما با درك رسالت تاريخي خو به موضوع انتخابات و مديريت اجرايي كشور در چهار سال آينده با ارزيابي‌هاي گسترده، در دي ماه 1387 به اين نتيجه رسيده‌ايم كه از جناب آقاي دكتر محمود احمدي نژاد در انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري حمايت كنيم. اما به دليل اينكه حزب موتلفه اسلامي عضو جبهه پيروان خط امام (ره) و رهبري است و حق تحفظ براي خود در انتخابات رياست جمهوري در مقابل تصميم جبهه پيروان خط امام (ره) و رهبري قائل نيست موضوع را رسما اعلام نكرديم تا تمامي اعضاء جبهه بررسي‌هاي خود را به عمل آورند و مجموعه با هم نظر خود را اعلام كنيم.
محمد نبي حبيبي گفت: جبهه پيروان خط امام (ره) و رهبري در اوايل ارديبهشت ماه سال 88 به نتيجه قطعي رسيد كه از آقاي دكتر محمود احمدي نژاد به عنوان نامزد رسمي جبهه حمايت كند و موتلفه اسلامي طي بيانيه‌اي حمايت خود را اعلام كرد. دلايل اين حمايت به شرح زير است:
1_ ما اقاي احمدي نژاد را مومن به ارزش‌هاي انقلاب و مومن به نيروي لايزال ملت مي‌دانيم.
2_ روحيه مردمي و به ويژه نشاط و شادابي در خدمت به مردم را از خصوصيات دولت نهم به ويژه رئيس جمهور كنوني تلقي مي‌كنيم.
3_ رئيس دولت با دو بار سفر به هر استان از مشكلات اعماق كشور مطلع است و بايد فرصت داد تا در دور دوم رياست جمهوري خدمات خود را به مردم كامل كند.
4_ آقاي دكتر محمود احمدي نژاد مومن به استقلال و پيشرفت كشور است و در طول خدمت خود در دولت نهم ما شاهد پيشرفت‌هاي شگرف علمي بوديم. وي در مجامع بين‌المللي به خوبي از استقلال و شرف ملت ايران دفاع كرد و نمونه‌هاي عملي آن را در نطق شورانگيز دانشگاه كلمبيا و نيز حضور قدرتمندانه در اجلاس دوربان 2 در ژنو به خوبي مي‌توانيم نشان دهيم.
5_ دولت نهم با پاسخگويي به ميليونها نامه‌اي كه رئيس جمهور در سفرهاي استاني از مردم دريافت كرد، تصويري از ارتباط صميمي و مشفقانه دولت با مردم را ارايه كرد.
6_ درجه مقبوليت دكتر محمود احمدي نژاد با تكيه بر نظر‌سنجي‌هاي مكرر، امري پنهان نيست و لذا اين معنا يكي ديگر از دلايل تصميم‌گيري حزب موتلفه اسلامي و نيز جبهه پيروان خط امام (ره) و رهبري بوده است. البته اشاره به اين نكته را نيز لازم مي‌دانيم كه به نظر ما عملكرد دولت نهم در مجموع با درجه‌اي مقبول و مطلوب، مثبت است.
وي تاكيد كرد: حزب موتلفه اسلامي با اطمينان از رشد و آگاهي سياسي مردم معتقد است با گزينه مطلوب پا به ميدان رقابت انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري گذاشته است و معتقد است با يك رقابت اخلاقي در اين ميدان مي‌‌تواند به رسالت و وظايف تاريخي خود عمل كند.
وي يادآور شد: خوشبختانه اكثريت اعضاء جامعه مدرسين حوزه علميه قم نيز در بررسي‌هاي خود به اين نتيجه رسيد كه در انتخابات آينده از آقاي دكتر محمود احمدي نژاد حمايت كند.
وي يادآور شد: ما نقد رقبا را در عين اينكه يك فرصت براي شناسايي ضعف‌ها و قوتها مي‌دانيم اما در مورد عملكرد دولت و شخص رئيس جمهور در برخي زمينه‌ها برخي از نقدها را منصفانه نمي‌دانيم و داوري اين نوع قضاوت را به مردم در روز 22 خرداد به هنگامي كه با صفوف فشرده خود به پاي صندوقهاي راي مي‌آيند واگذار مي‌نماييم.
دبير كل موتلفه يادآور شد: براي ما حضور حداكثري مردم و امر مشاركت در انتخابات آينده بسيار مهم است و اينكه رئيس جمهور آينده بتواند بيشترين راي مردم را داشته باشد تا در صحنه‌هاي بين‌المللي بتواند با اقتدار از استقلال و منافع ملي دفاع كند، از مقولات مصالح ملي است.
محمد نبي حبيبي گفت:البته در حمايت از آقاي دكتر احمدي نژاد، جبهه متحد اصولگرايان به شكلي كه در انتخابات هشتم مجلس شوراي اسلامي تشكيل شد، در عمل شكل گرفته است. در ساير امور مربوط به داخل و خارج از كشور مواضع خود را در بيانيه پاياني مجمع عمومي اعلام خواهيم نمود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سمین 11 خرداد 1388
احمدی نژاد با حضوردرخط مطلقه ولایت فقیه با روحیه شاد ومردمی وباایمان تمام وبااقتدار درمقابل دشمنان از افرادنایاب است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.